Hysteriskt roligt!

Var nyss o handlade på ica. Det var jättekul. För när jag kom fram till kasssan så stod en tjej framför mig o packade upp sina grejer på bandet. Medans jag väntade kom en kille o ställde sig bakom. Han såg ut typ som en blandning av Martin Stenmark o Fredrik Ljungberg o David Beckham. Snart började dom där två o prata med varandra. De pratade om sin träning och lite ditt o datt, man märkte att de bara var ytligt bekanta genom träningen. Och så vräker bruden ur sig (med trånande blick på Martin/Fredde/David-killen) "Jaa, man känner sig ju riktigt PIPPAD på att träna" ..................... Total, galet pinsam tystnad........... ASGARV! "Heheeehehheee... Jag menar peppad..." får flickstackarn ur sig. Jag stod o tänkte på lyktstolpar o gamla gubbar på hem för att inte avlida av skratt. Det var så KUL! Man får verkligen inte säga sådant. Speciellt inte i ica-kön. Speciellt inte till en ytligt bekant snygging. Haha. Men det gjorde iallafall min dag, så det tackar vi för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0