Egodag

Just nu har jag myskväll med mig själv, för tanten är på jobbet. Man behöver verkligen det ibland. Supernajs o umgås med sig själv, man behöver inte dela godiset med någon, o vad jag än vill kolla på för film så är jag alltid överrens med mig själv. Perfekt!

Annars har jag hunnit med att göra följande idag:

- Hälsat på Johanna o hennes barn
- Hälsat på Jessica o Alicia
- Diskat en copycat av mount everest
- Dammtorkat
- Dammsugit
- Moppat golvet
- Borstat ur hunden, samt klippt tassar o klor
- Borstat katterna
- Tvättat o hängt tre maskiner
- Lagat fiskgratäng
- Åkt till valbo o köpt kattsand samt bytt lådan
- Nästan dött av lukten från kattlådan 
- Handlat på Willys
- Rensat bland alla papper + reklam


Nu behöver jag en såg för jag ska göra ljusstakar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0