Kreativitet på hög nivå

Idag kände jag mig otrrrroligt kreativ och det resulterade i en fantastiskt ful skapelse i form av ett förskräckligt trevånings-kakfat.
Hittade recept på fatet i en inredningsbok som min kära sambo har köpt till mig eftersom hon vet att jag gillar o pyssla.

Imorgon blir det jobb hela långa dagen, ska stänga bistron. Sen blir det jobb fredag-söndag. Känns som att det är dags för en öl-runda snart för alla helger utom typ tre sen juni har varit jobb.

Har förresten massor med hundmat (torrfoder) här hemma som Filip inte vill ha. Är rätt många kilo ifall nån annan vill ha innan jag kastar den.



Groteskt:


Ny hem-upp-piffnings-skylt:


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va e de för hundmat du har hemma då?

2010-11-24 @ 07:31:48
URL: http://katiinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0