Magnus!

Efter jobbet idag tog jag en tripp till El Systemo och inhandlade några starkisar och en cider. Jag som avskyr cider och allt... Men burken var ju dösnygg så jag var ju så illa tvungen att köpa den.
Den smakade inte riktigt så illa som jag trodde, typ socker socker socker... och lite annat. Men helt okej för att vara cider =)

Satte mig tillsammans med burkarna, lite chips och en hederlig Svensk deckare i solen. Helt perfekt. Efter en stund fick jag sällskap av fina Magnus som jag inte sett på år och dar. Vi satt o pratade en massa gamla minnen o plötsligt sa båda två: Kommer du ihåg??? O jag sa; ja haha, när du spydde i taxin. O han sa samtidigt; Ja, haha när DU spydde i taxin. Skitkul =) Vi satt o garvade häcken av oss. Kan tilläggas att vi spydde i varsin taxi helgerna efter varandra.

Nu ska jag koka mig lite mat och sen skriva shoppinglista och ett hemligt brev...

Ikea ringde förresten idag o frågade om jag ville ha några extrapass så jag tackade jag till heldag på söndag =) Perfa.

Produktbild: Herrljunga +46


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0