Linda pratar i sömnen...

Inatt hade jag o Linda en av våra konversationer då jag är vaken och hon sover. Jättekul faktiskt. Den delar jag med mig av här.


Linda: Jag måste ha skydd!
Jag: What?
Linda: Ja, för solen. Tror jag. Eller jag vet. Så den inte blir för stark.
Jag: Gaahaha!
Linda: Det är ingen idé att du skrattar serru. Jag ska visa dig jag! Du ska få se...

Tystnad...

Linda: Titta om det finns en sån där då. Med slangar på, som man sätter på tröjan.
Jag: (Rullar omkring i sängen o garvar) Vart ska jag leta efter den då?
Linda: Nää, det vet jag inte. Men hjälp mig att skära.
Jag: Va? Skära?
Linda: Ja, i studentmössan som ligger på grillen.
Jag: Hahah, vaa?
Linda (märkbart irriterad): MEN! HATTEN! Kolla efter skydd nu. Dom som åker karusell. Kolla, dom som ska åka nu får ju skydd. Du måste titta. Ibland behöver man o ibland inte. Såna där långa... Men jag vet inte varför dom är så långa.
Jag: Så man inte ska ramla ur?
Linda: Men du kan fortfarande ramla ur fattar du väl.
Jag: Men vad ska jag då med skydd till?
Linda: Så att det inte gör ont... Snarrrrk.... När du ramlar ur. Du fattar ju ingenting. Suck, stön. Karusellerna står i stadsparken.
Jag: Jaså du. Hahahaha.
Linda: Skulle du vilja flytta hit om det var sån här lång kö?
Jag: ???
Linda: Men... Parkeringen! Akta, dom ska åka karusell... ZzzZzZzzzZzZz....


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahah! Dööör.

2010-06-13 @ 13:10:17
Postat av: Sophie

Hahahs sjukt kul!

Kom o hälsa på i nya lägenheten snart:D Vi flyttar in imorgon

2010-06-13 @ 19:24:19
Postat av: Bella

Haha shit vilken kul brud! :D

2010-06-15 @ 20:48:02
URL: http://isablund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0