Feber

Ja, tack så förbannat mycket. Så grymt less på att ha stans värdelösaste immunförsvar. Så fort man råkar stöta på en lite främmande bakterie så stiger kvicksilvret. Ja ja, inget stoppar mig. I med lite alvedon o några liter loka för att driva ur den onda temperaturen, sen iväg o klistra på leendet o leka kassaintroduktion hela dagen =)

Igår hoppade jag ju in extra o jobbade hela dagen o det var roligt. Sen blir det grillat hos våra fina grannar =)
När jag kom hem från jobbet hade L köpt rosor, hon är för söt alltså.

Ikväll kommer flickan i mitt liv o hälsar på medan hennes mamma jobbar =) Tror jag tänker passa på att måla lite bord o fila på en gammal trappstege som vi knyckte åt oss av L´s päron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0