I städartagen!

Jajjemen, nu jäklar ska här skina! Linda snarkar o söver o jag roar med med pyssel o pill i bostaden.
Har diskat ett berg, samt rensat kyl, frys, lådor, skåp o skafferi. Ska ge mig in på att rensa klädkammaren nu, men först ska jag ut o hämta tvätten!

Sen blir det till o slå omkull med min suuuuperbraiga bok o somna med den i fejjan som vanligt.


Just ja. Fick en släng av ekonomisk efterblivenhet o har beställt en miljard saker till lägenheten. Här kommer lite bilder på prylarna


Fin tavla =)

Klicka för att stänga fönster


Kalender i trä + flöten

Klicka för att förstora bildenFlöten


Söt segelbåt!


Familjen mus! Passar ju oss här hemma, ha ha.


Bara en liiiten del av det som fick flytta hem till oss, men nu tog det slut på ork.


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vilken fin tavla! Va har du fått tag på den??



Kul å klicka hem massa saker, så enkelt att köpa med ett litet klick ;)



Fint du har det!

2010-08-30 @ 07:49:48
URL: http://levinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0