Bittert!

Inatt vaknade jag av att ett av de små monstren kloade mig i fejjan. Tack för det. Randig kind nu då, jättesnyggt.

Annars tycker jag att det är dags för en utlandsresa snart. Skulle sitta ganska fint faktiskt. Och förutom det så ska jag åka o jobba om en timme.

Igår var vi ute i L´s pärons stuga o jag hade glömt hårspray hemma. Så jag tänker knycka lite av dom. Men synden straffar sig själv, för när det är för sent märker jag att jag står o sprutar toa-spray i skallen. Suck.

Linda yrar omkring här o gapar över en fästing på golvet, så jag ska väl ta o plocka bort den innan hon dör av hjärtattack.

Nu ska jag tydligen anmäla mig till charmkurs också, är det någon som vet var man fixar sånt?!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska fortfarande hänga med oss utomlands tycker vi!!

2010-08-14 @ 09:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0