Käftsmäll...

... ser det ut som jag har åkt på. Och känns som så också för den delen. Var ju till käftis idag o skulle ta bort ena smartskalletanden (Har bokad tid för nästa tortyr om 2 veckor).
Men de satt ju så tokigt till så det gick inte att dra ut dom, så istället blev det operation.

Fick för mig att jag skulle ta en titt i gapet efteråt så jag ställde mig med öppet kakhål framför spegeln och vad ser jag?! Jo, Mr H (tandläkaren) har inte bara tagit bort tanden, utan har även lyckats gjort ett rejält snitt på ett helt annat ställe i munnen. Jäkla tur för honom att jag var bedövad, men känns ju lite jobbigt att han råkar slinta med kniven eftersom jag ska till honom nästa gång också... =S
Så nu sitter jag här med munnen full av stygn och smärta.

Har iallafall svängt ihop räk- och blåmusselgryta med persilja och utan vitt vin för sånt hade jag inte, och fyra räkmackor på det som blev över. Mycket bra.

Nu blir det tv-kväll med inbyggt mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0