R.I.P Peggan

Ja som sagt så har ju nån plättskalle gjort om Peggans rutor till glaskross, tackaaaar! Och med min vanliga förbannade tur så täckte inte försäkringen, tackaaar igen!
Är lite småsur fortfarande och tänker leka CSI. Så om någon har sett nån ful jävel stå o hoppa på Peggan, hör av er!

Pratade med kusinen idag o så frågade jag vad hennes ungar gjorde. Fick till svar att den minsta pratar i telefonen med en sked, och den största ligger under kökssoffan. Eh... Okej? =) Men dom har att brås på om jag säger så ;)

1:a december smäller det (pang) och nu kommer Sandra Sandritska Sjölander och hälsar på =)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaa=) Vadå brås på? jag är väl fullt normal..Hon kokade grönsakssoppa på ett sittunderlag efter sitt samtal ihop med skeden,riktigt gott faktiskt=D haha!När vi kom hem ville hon ha skinka,jag sa att vi inte hade nå..då blänger hon på mig med sina mörka brunnar till ögon,lägger huvudet på sned å säger: men du har i kylskåpet faktisssskt..nej tyvärr,säger jag. Men titta då! får jag till svar....resultatet av tittningen i kylskåpet blev några skivor ost före kvällsmaten..hahahaa=) de e min tjej de=D Jordan va under denna tid en väldigt upptagen Bakugankrigare som kämpade med nå kulor som blev till robotdjur när man slängde dom i golvet..=/

2009-10-11 @ 22:35:11
Postat av: Anonym

Gahaaa, skitungar =) Och det där med fullt normal kan vi ju diskutera =P

2009-10-11 @ 23:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0