Mr H

Ännu ett inlägg tillägnat dig och din livsfarliga skalpell.
Ringde till käftis idag eftersom jag har en tandbit kvar efter smartskalletanden (trodde jag) som förpestar min tillvaro ganska rejält.

Jag: Mr H har glömt att ta bort hela tanden. Jag har en bit kvar som sticker rätt ut o käften på mig och dessutom gör den ganska ont...
Folktandvården: (Läs med riktigt klämkäck röst) Näheej då, det kan jag aaaldrig tro! Det är nog baaara en bit ifrån käkbenet som gick sönder vid operationen. Och nu har den börjat vandra och tränger genom tandköttet på dig.

Bara?! Tack... Nu känns det genast mycket bättre.

Förutom detta inferno har jag haft helsjuka drömmar om mat tre nätter i rad. Första natten åt jag ett helt paket Ballerinakakor med pepparkakssmak (???). Andra natten käkade jag tre McFeast och Co, och tredje natten käkade jag på Subway. En Bacon Melt utan bacon.
Undrar hur nattens meny kommer se ut... Ska intala min hjärna att drömma något lite nyttigare, för ska det hålla på såhär kommer jag ju spränga nålen på vågen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0