Good news

Nu har jag ju världens bästa nyhet. Min moster har inte cancer! Helt otroligt. Men jag förstår inte varför man ger en sådan allvarlig diagnos utan att vara säker. Det var inte ens i närheten av en tumör. Och det tackar vi för =)

Sen stod jag häromdagen i duschen och drömde mig bort till varmare breddgrader. Hett vatten o tankar på typ Bahamas när L öppnar duschdörren o slänger ett helt glas ISKALLT vatten över ryggen på mig. Jag skriker som en liten flicka o har lust att dränka henne.

Just det ja, har hämtat ut biljetterna till melodifestivalen. Lyckades hålla reda på dem i en kvart ungefär, sen hade jag tappat bort dom. Tur att cafépersonalen hittade på dem innan nån annan gjorde det. Suck. Tankarna är bra spridda.



Knäpphunden i djup skönhetssömn.


Kommentarer
Postat av: Jenny Ö

Va skööönt fia!!!!!!!! Gud vilken lättnad!!! Om du vill resa bort till varmare breddgrader så hojta till!!! :) Jag skulle ha åkt till egypten nu om 1,5v men tyvärr var kompisen tvungen att va hemma .... Allt bra annars?? Mår vovvsen bra? kram

2009-10-22 @ 19:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0