Gaaaaah!

Fick precis jordens rus på kissekattskrället som fortfarande gapar och skriker tjugofemton timmar per dygn. Nu har hon varit tyst i kanske tio minuter, så jag funderar på att försöka sova medans det fortfarande är möjligt. Snart sätter hon väl igång med sitt oljud igen. Jag hatar störande ljud. Känns som att skallen blir lobotomerad med diverse verktyg.

Käften dunkar och spänner och blöder. Käken känns som en öm tennisboll. Det är inte så skönt, men jag hoppas att det snart går över. Blir ju inte så mycket onödigt äta iallafall. Man äter inte gärna i onödan om jag säger så...

Hade förresten världens sjukaste dröm inatt. Jag åkte flygplan och helt plötsligt störtade det. Alldeles innan vi slog i marken lyckades piloten räta upp planet och alla överlevde.

L har även kört en klockis-kommentar igen. Jag garvade ihjäl mig. Så här var det iallafall: Jag hittade en jättefin badrumsskylt som det stod kort och gott "bad" på. Den såg inte ut som på bilden, men la in den bilden så att det ska bli tydligare.
Jag sa ungefär så här: L, kolla här, den där skylten skulle vara fin att ha på badrumsdörren.
L ser på mig som om jag vore helt puckad och säger med förvånad ton; "Bad!?"
Hon trodde alltså att det stod på engelska och tänkte nog att det var en ganska korkad idé att det stod "dåligt" på dörren. Kul var det iallafall och nu ska jag slå omkull och tryna tills gaphalsen sätter igång igen.

För sent... *pluggar hörselgången*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0