Ännu en kommentar från L + mer

Igår blev det några öl i trevligt sällskap. Händer inte ofta nu mer, men det var rätt kul.
Annars har jag klippt klor och tassar och borstat ur Filip helt och hållet. Sen var jag en sväng till valbo och köpte en säng till honom. En stor sak i svart skinn. Tror ni han ens har tittat åt den?! Nej.

För övrigt är jag förjävla skittrött på gråtråkigt slaskväder. Vill ha massor med snö och minusgrader helst nyss!

L kom med en kommentar igår. En såndär som bara hon kan kläcka ur sig. Jag älskar dom =)
Jag: Linda, säg några stora författare.
Linda: Jan Guillou, Stieg Larsson, Liza Marklund och hm... Hrmm... öh... Helena Bergström!
Jag: Ha ha ha!
Linda: Ja, men hon har ju iallafall skrivit manus till en film.

Idag när vi var ute o promenixade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0