Vilken jävla smäll!

Det jag ska berätta om nu kanske jag egentligen borde låta bli. Är ganska disträ o har lite småsvårt att göra fler än en sak på samma gång. Linda hade beställt en bok som kom på posten idag. Och vi skulle äta kycklingfilé.
Flatfia läser Lindas bok samtidigt som hon lagar mat. Hm...
I med kycklingen i stekpannan o på med plattan. Läser samtidigt. På sidan 88 hör jag nåt som fräser... Bläddrar vidare. Sidan 90... PANG!
Tändare är en sak som normalt inte ligger på spisen. Tändaren låg på spisen. Jag skruvar på fel platta. Tändaren blev överhettad och sprängdes med en ljudvåg på minst 200 decibel, och fick alla katterna inklusive Linda att ställa sig i givakt. Tusen delar från tändaren regnade över mig som fortfarande stod med bok i hand o inte fattade ett skit. Typiskt...


Nu kom Linda in med kaffekoppar som hon stoppat ner servetter o sugrör i... =) Jättefint...
Ikväll ska vi ta det lugnt o glo på burken och imorgon funderar vi på en tripp till Eskilstuna.







Kommentarer
Postat av: Jessica

Oh shit, hade kunnat gått illa om du stått nära :o

2009-05-08 @ 20:28:46
Postat av: Nanni

HAHAHA!!!!!! så jäkla roligt!!!

2009-05-11 @ 14:47:25
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0