Muppar, Malena o massa missar.

Nyss hemkommen från stora staden. Har jobbat idag också. Carro är ju helt galen så varje dag blir ett nytt äventyr.

Helgen helt fullproppad med grejer...
Syrrans skitunge fyller fyra o ska ha kalas imorgon. Jag o Linda ska köpa kritor och kläder fick jag veta. Låter kul. Och knappt idétorka alls. Ska slänga till med min kreativa sida i leksaksaffären imorgon!

Sen ska vi till Storvik o lira brännboll o dricka bärs med Ladys gamla jobbarpolare. Hade totalt fallit ur minnet.

På Lördag är det invigning av Göransson Arena som gäller. Kika lite på Malena o Ledin.

På Söndag ska jag ligga i sängen halva dagen, sen ska jag packa in min fru o alla åtta katter i bilen o åka till Stockholm. Ja, du såg rätt. Åtta katter.

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0