Måndag kväll 18.58 pip

Haft en helvetisk dag på jobbet. Fick bla. byxa upp 60 kilo firre... Det tog sin lilla tid kan jag ju säga.
Annars har det varit roligt o jobba med Carro (som vanligt). Hon är helt galen, finns inte en enda hämning i bruden.

Sen var jag o L o handlade mjölk o mat samt käkade på 20 minuter. Rekord?

Åh jag mitt klantarsel råkade låsa in diskaren i omklädningsrummet på jobbet. Där hade han fått suttit o väntat till en vänlig själ kom o släppte ut honom... Jag tänkte inte alls på det, utan var nästan hemma när Marcus ringde o sa att det inte var så snällt att låsa in små spanjorer... Sorry. Eller jag mena, el förlåto!


Kommentarer
Postat av: Majskurt

hahaha!! låste in en spanjor... låter som något jag skulle kunna åstadkomma! =D vad roooligt! /den halvan av kurtmajskurt som inte är Andrea.

2009-05-14 @ 16:04:50
URL: http://kurtmajskurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0