Skärholmen, bakfylla och leriga hundar...

Är lagomt klen idag efter nattens fest. Men vi har ändå hunnit med en massa saker, bland annat var vi till Skärholmen o handlade. Köpte en massa nya leksaker till Filip, bland annat en träbricka som man gömmer godis i.
Sen var vi till hundlekparken o släppte lös monstren så de fick ha lite roligt i leran.

Igår på stan hittade jag mina Puma Flow-skor som jag har letat efter i hundra år, två askar med jordgubbar och så beställde jag tv-kanaler. Närmare bestämt 63 st.

O så var det schlagerfest igår som sagt, mycket trevligt =) Hoppades såklart att den hemlige artisten skulle vara min kärlek för tillfället, Malena, men istället var det Shirley som Clampade upp på scenen (Ha ha).



Nu ska jag ta o göra nåt vettigt. Eller inte. Men det lät bra iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0