Schlager!

Ikväll blir det globen och schlagerfinalen! Ska bli så grymt kul =) Kom över bra platser till ännu bättre pris så vi klagar inte. Var o handlade öl o ska snart göra köttfärssås o sen ut med odjuren så dom får leka sig trötta.

Igår var vi på stan o kollade lite, då såg vi Lili & Susie o Star Pilots på Hötorget. Sen på kvällen spelade vi schlagerspelet med Jenny, Lotten o Johan. O till sist avslutade vi kvällen med Paradise o det var den roligaste krogsvängen i hela mitt 22åriga liv =P Var dragshow med Diamond Dogs o sen uppträdde Velvet. Gick väl ut från krogen mitt i natten nån gång och så fick vi en varsin cd-skiva m Velvet på vägen ut, som de stod o delade ut, haha. 

Är så fruktansvärt glad att jag ryckte upp mig o flyttade hit =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0