Lydnadskurs

Har börjat på lydnad i Solna med Filip idag. Det var... kallt. Stod ute o 2 timmar o frös häcken av mig tre gånger om. Men det är säkert bra med alla övningar och grejer.
Har för övrigt en massa snö och några minusgrader här i tjockholm o det är ju bättre än snöslask.

O så var jag o hämtade boxen o alla tv-kanaler. Så ikväll blir det fyrkantiga ögon =)

Imorgon ska jag åka o jobba direkt på Odenplan, slipper sitta o bränna ut till Huddinge kvart över sex på natten. Blir en kort dag även, 9-15 o på menyn står flygande Jacob. Snusk. 







Kommentarer
Postat av: Lorten :P

Ja och imon kommer jag :D

Wiiiie

2009-03-11 @ 21:47:27
URL: http://synthetical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0