Helg igen!

Tycker att veckorna bara flyger förbi. Hinner knappt mörda väckarklockan 05.30 på måndag morgon förrän jag packar ihop det sista i köket på odenplan kl 16.00 på torsdag eftermiddag. Kanske ett tecken på att man har ett jobb man trivs med?! =)
 
Veckan har som vanligt gått bra o jag trivs som fisken i el huvudstado. Ikväll var det konsert på Arenan, 500 meter härifrån. Men jag orkade inte följa med. Så jag tar det lite lugnt här hemma med alla fem djuren och några öl. Ska till stan o möta de andra sen, o gå på nån bar.

Imorgon blir det party på Kolingsborg. Kul värre =)


Just det... Jag är kär. I Malena och hennes låt La Voix... Skicka den där underbara blondinen till Moskva!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0