Stonehot

Nu har frun o jag slagit omkull på soffan o glor på Shrek.
Lägenheten är kok förbannat het, så vi åkte på Kalas Olsson o handlade stans största golvfläkt. Så nu är det orkan här inne. Dröjer nog inte förrän mini-missarna börjar blåsa omkring.

Visst är det jättemysigt med sommar? Sådär lagom kul när man sliter fram shorts o linnen o annan sommaroutfit och inser; shit, jag borde inte ha ätit den där sista McFeasten... Får kassera minst 50% av det jag har i garderoben... Morr. Eller så är det kanske kläderna som har krympt. Kanske.

Imorgon är det odenplan hela dan. Just ja, glömde jag säga att jag sa upp mig idag?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaa jag har tänkt hela dagen på det vi pratade om igår kväll när du ringde;) fy usch hahahaha!!!

2009-06-04 @ 15:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0