Skräck!!!

Detta inlägg kommer jag ägna åt fruktansvärt otäcka barnprogram som mer kan liknas vid skräckfilmer. 80talisterna måste ju vara förstörda för all framtid som blev tillåtna att kolla på dylikt.
Hemska minnen har väckts till liv. Här kommer listan på de värsta barnprogrammen nånsin:

1. Ika i rutan. Hjääälp. Vik hädan din vidriga skata! Så länge jag lever kommer jag kämpa med att förtränga dig.





2. Struten och farmor. Jag vill nästan dö av tanken på de där två gräsliga dockorna. Hittade ingen bild, men det ska ni vara glada för.

3. Clownen Manne. Sällan har någon skrämt mig så mycket som du. Stephen Kings film "DET" är ett mindre läskigt barnprogram.



4. Skrotnisse / Pippi Pelikan.  Kommentarer överflödiga.

5. Sorry Astrid, men ditt labila påhitt om Karlsson på Taket var ingen hit. Han är läskig. Och det var ändå snällt sagt.



Helst skulle jag vilja placera alla på första plats. Jag är märkt för livet. *Ryyyser*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad säger du..pippi pelikan va ju bäst=D Karlsson på taket däremot har allt varit en läskig gubbe, pervo är han också som smyger in sig i stackars pojkens rum.Kom rid på mig så når vi nya höjder! What the fuck liksom..??? Nej han skrämmer mig fortfaranderyser

2009-06-12 @ 08:32:57
Postat av: Lorten

Men Fia... Vad snackar du om....

Jag håller med om Ika i rutan... Sjukt läskig den där...

Men Pippi Pelikan... Vilken ängel :P

Henne kan man ju inte inte tycka om :)

2009-06-12 @ 12:19:08
URL: http://synthetical.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du har glömt din favorit som vi nästan alltid tittade på när jag var hos er...Tellevinken! Om det är nån som är läskig så är de ju verkligen han! Sen har vi ju Beppo eller va han hette..Tjock gubbe som ligger i sängen med en massa "barn" å bara väntar på att hon som ALLTID satt på potta skulle ropa att hon va färdig så han fick gå å torka!! Hmmm....

2009-06-12 @ 14:10:30
Postat av: Marina

Ika var det bästa jag visste som liten. Tycker fortfarande hennes kompis Åke ock Ika är bra. Faktiskt!

2009-06-12 @ 19:40:03
Postat av: Nanni

Ika ÄGER! Varje kväll när barnen grinade framför TV:n för dom tyckte hon var så hemsk så satt lilla Nanni fastklistrad, 1cm från TV rutan och avgudade kvinnan! it´s a halleluljah moment for me... AND Kirsty!

2009-06-17 @ 21:52:21
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0