Bra o dåliga sommargrejer

Bra saker:

Inlines - Jag tog o rullade från Lady till mors o fars stuga. Rullade raka vägen i sjön, för varmt, ja det var det.
Storsjön - Var min bästa polare efter lång rullning i stekhetta.
Glass - Storleken har faktiskt betydelse i detta fall.

Dåliga saker:

Minigolf - Sommarens tråkigaste nöje. Satan i flatan vad det är förbannat skittråkigt! Påminn mig hårt nästa gång jag för fjantsporten på tal... Inte ens en glass, en läsk och en hyfsat hedrande andraplats kan få mig att ändra mig på den här punkten.
Storsjön - Brun liten dypöl. Till nästa år önskar jag grönt g-e-n-o-m-s-k-i-n-l-i-g-t vatten, några palmer och en vit sandstrand. Tack på förhand, Sandvikens kommun.
Insekter - Broms, mygg, flugor, spindlar och griniga pensionärer. Passa er, jag drar mig inte för att klubba ner er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0