Guuuuud!

Vad har vi ställt till med? Shit shit shit!
Är ju roligt på många sätt, men ibland kommer ju verkligheten ikapp en. Det är ju trots allt ingen liten sak vi har gjort.
Men nu är det ju som det är och vi ska bara tycka att det vi gjort är BRAAA! =)

Annars så är det full fart hela veckan. Ska försöka få akuttid hos käftis imorgon eftersom min smartskalletand förstör mitt liv just nu. Så jag knallar i en skön pillerdimma hela dagarna. Men nu har jag bara en Tradolan kvar, har knaprat upp en hel pillerkarta sen igår.

Sen har jag färgat håret på Lady och hon verkar missnöjd. Pedant-tant. Jag tycker iallafall att hon är fin =)





Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad har ni gjort??

Vem av er är preggo??

2009-07-21 @ 23:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0