Förändringarnas tid

Sålde bilen igår, kände att jag inte behöver nån sån. Och så fick jag slutlön igår, så det blev lite klirr i kassan. 

Sen har jag ju kommit in på skola, men eftersom jag o L har påbörjat ett projekt så vet jag inte vad det kommer att bli av den saken. Vi ska på den sista etappen på måndag kväll i Stockholm. Tänk att vi tog oss så långt, det trodde jag aldrig. Men än är det inte klart... Man ska inte ta nåt för givet, men det kan bli dags att börja planera lite nu...

Sen kommer vi bli kvar i storstan hela veckan för det är ju Pride =) Kul kul.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas verkligen på er i det här=) Ni vet att jag kommer till er då=D håller tummarna för er soriasis

2009-07-22 @ 14:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0