Världens sämsta matte

Stackars stackars lille svart/vita plutt! Jag har precis tvingat honom att bada och världen håller på att gå under
Men det är minst lika jobbigt för mig att först slita fram honom under bordet, sen lyfta sextiofem pannor ner i badkaret.
När den pärsen är över ska jag hålla kvar hunden i badkaret samtidigt som jag försöker få i en halv flaska schampo i Landseer-vinterpäls. Puh!

Dessutom ligger han o blänger på mig för att leksakerna numer luktar sköljmedel och inte är sådär mysigt stela av dregel. Som sagt, idag har jag inte många pluspoäng hos herrn i huset ♥ =)
Nu är det över för ett tag iallafall, och nästa gång kommer han få gå genom en biltvätt.

På dagens schema står tvätt o städ.



Hej, jag heter Filip o jag syns inte...


Kommentarer
Postat av: Lorten :P

Men Spruten...

Så kan du ju inte göra...

Jag vill inte bada ju :P

2009-01-20 @ 11:57:15
URL: http://synthetical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0