Jaha, en sammanfattning av -08

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Ja, det gjorde jag. Ganska mycket som kommer förändra min framtid.

- Höll du några av dina nyårslöften?
Såna drar man inte på sig av den enkla anledningen att dom bryts typ tio minuter efter tolvslaget.

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja, Kattis fick lille Hugo i november =)

- Dog någon som stod dig nära?
Nej o det är jag tacksam för.

- Vilka länder besökte du?
Egypten, Danmark o Kap Verdeöarna

- Vad var din största framgång 2008?
Att jag sa upp lägenheten tror jag

- Största misstaget?
Såna gör jag aldrig, ha ha

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, kräksjuka hade jag för första gången på tio år, influensa, några feberslängar o så bröt jag ett finger om det räknas haha.

- Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar o resor

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, det var ett bra år =)

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Den där med Suzzi Tapper

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och tror jag. Dum fråga.

- Hur tillbringade du julen?
Med Linda o familjen

- Blev du kär i år?

Pass

- Favoritprogram på tv?
Färjan, shit, vilken tönt jag är.

- Bästa boken du läste i år?
Läste kanske 30 st så jag minns inte alla. Men tyckte om Mian Lodalens böcker

- Största musikaliska upptäckten?
Winnerbäck. Att jag lärde mig till slut =)

- Något du önskade dig och fick?

Ja

- Något du önskade dig men inte fick?
Nej

- Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Åt smörgåstårta med Linda o familjen

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja absolut, men jag klagar inte =)

- Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jag kör mitt eget alla år

- Vad fick dig att må bra?
Alla bra människor omkring mig

- De bästa nya människorna du träffade?
Jag träffade massor med nya människor som satt spår i mitt liv

- Årets största kärlek?
Nej. Mitt livs kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0