Vårväder

Kanonväder o ordentligt varmt. Super =) Jag o babe tog en promenad till stan idag. Tog bara 20 minuter att gå till söder =)
Vi var på en uteservering o tog en öl, jättemysigt. Sen träffade vi Anna o hennes barn o det var trevligt.

Var ute på en låååångpromenad med Filip imorse. Tänkte att jag skulle gå till parken som ligger en bit bort. Så jag gjorde det. Jo tjena, vilken park. Dök upp ett stort gravkors, så jag insåg att det kanske inte var en park... En gammal kolerakyrkogård efter epidemin på 1800-talet tydligen. Trevligt.

Nu ska jag ta o koka lite mat, sen blir det stan igen med darling o polis-Jenny =)

Hårtuss i parken





Kolerasnubbes sovplats


Kommentarer
Postat av: majskurt

hehehe!! jamen visst är den rolig, dagboken dära. =D

är det så din fina hund tänker tro? =)

2009-04-04 @ 23:38:00
URL: http://kurtmajskurt.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha vilken trevlig park att gå i..nästan i klass med den där gubben som spelade dragspel mitt i natten på fönsterbrädan när du va lite..:)

2009-04-09 @ 16:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0