Ny frilla

Tänkte jag skulle fixa frillan idag, så jag bjöd hit Nattis. Vi byter tjänster sådär ibland, och min tjänst blev mat.
Fjäskmaten bestod av grillad kyckling med gräslök och creme fraiche med hemmagjord klyftpotatis.

Jag har haft en kamp mot frisyren i flera dagar nu... Men nu duger den, jag är egentligen inte så kräsen.
Vad det gäller mitt hår, litar jag bara på MIG o MIN egen förmåga. Ingen frisör i världen gör det bättre än mig (pfft) utom möjligtvis Nattis. Jag gör allt från att klippa till att bleka, färga och slinga själv.
Men idag fick N gå lös med saxen i skallen på mig. Och det blev... helt okej=)

L har varit husmor idag, tvättat fönster, dammsugit, dammat, badat blommorna, tvättat mattor o allmänt vänt upponer på lägenheten. Hon är duktig som orkar!

Har för övrigt en favvoblogg som jag följer slaviskt. Andrea heter bruden som skriver o hon är hemskt bitter. Mycket roligt =)

http://kurtmajskurt.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte bara andrea som skriver, veronica också :)

2009-04-15 @ 20:43:20
Postat av: veronica

ja, precis, det är faktiskt min blogg med! =) jag & Andrea delar lika på den. Men det är superkul att du gillar den! =D /v.

2009-05-03 @ 10:24:18
URL: http://kurtmajskurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0