Shitta

Snart dags.. En månad idag. Weey oooo!




I ♥ U



Kommentarer
Postat av: robiN

Hejhej!

Kolla in min blogg och hjälp mig gärna att klura ut en ny smart plan på hur man kan ta över världen :)

HAHA jag behöver både idéer och med-hjälpare...

Skriv en kommentar och hjälp mig med detta lilla problem…



// robiN

2008-10-13 @ 14:31:39
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Idol 2008 är i full gång! Ett program som Söderlund via sin blogg sågar ner till fotknölarna. Hur tycker och tänker du gällande Svenska Idol 2008? I det näst senast skrivna inlägget får just du chansen att bjuda på dina tankar och funderingar i ämnet. Ta nu även du chansen att dela med dig av dina tycken via att kommentera i en av de absolut störst växande bloggarna just nu. När du väl har kommenterat, så kommer kommentarssvar gå att finna i samma inlägg som du kommenterat.



Stort tack på förhand och ha en fortsatt trevlig måndag!

2008-10-13 @ 14:53:15
URL: http://www.robinsoderlund.se
Postat av: Anonym

Jag vill åxå:´(

2008-10-14 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0