Livet pa Kap Verde

No Stress... Ganska vanligt uttryck har nere.
Vadret ar fint, ca 35 grader o sol. Vattnet ar gront och varmt, stranderna fina.
Flygningen var lang, ca 8 timmar. Men det gick bra.
Afrikanerna har ar folk som tycker att dom kan gora lite som dom vill. Har lust att nita dom emellanat, haha!
Nyss akte det en gammal gubbe forbi pa en asna. Ingen vardagsmat direkt.
Nat annat som inte ar vardagsmat ar middagarna. Champagne, vitt vin o rakor varje kvall. Helt ok =)
Linda ar rod som ett stopplyse o jag ar om mojligt annu rodare.
Livet ar perfekt o jag kommer aldrig hem igen...


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men joooo du ska hem . slut

2008-11-16 @ 19:45:49
Postat av: tette

klart du måste komma hem, hur ska ja annars klara mig, jag är ´ju kär i dig.

2008-11-17 @ 00:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0