Utmanad

Har blitt utmanad!

Regler:

Svara på alla frågorna

Välj  ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.

Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen


Fem saker som finns på din att göra lista idag

- Ta det lugnt

- Dricka en öl

- Pussa på min tjej

- Pussa på min hund

- Dricka en öl till


Vad gjorde du för 10 år sedan?


- Gjorde en massa hyss tillsammans med min kusin och bröderna Spaarf.

Vilket innebar allt ifrån att sno grejer till att elda upp saker. Vi var riktiga skitungar.

Ställen du bott på?

Endast Sandviken. Östanå hos mamma o pappa, Gävlevägen, Mossvägen, Norrsätra, Nya Bruket och nu halvtid  mellan flickvännen i Hantverkarbacken o min egna lya på Storgatan.


Fem saker du skulle göra om du var miljonär?

- Handla en massa grejer

- Hus vid havet

- Ny bil (fet hummer)

- Ge ett par- tre miljoner till Linda. De skulle vara slut på mindre än en dag... =P Ekonomisk efterblivenhet är inte att leka med. Lätt att hon skulle ta guld i slös-VM =)  ♥

- Göra om hela Sandviken till en parkeringsplats

Personer jag vill veta mer om

Jag vill veta allt om alla... Ser fram emot era personliga brev... Hehe!!



Jag älskar dig






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0