Sommaaaar!

Åh det är så skönt =) O filmen igår var hur bra som helst. Riktigt trevligt hade vi =)

Sen hade vi myskväll o slocknade ganska tidigt. Vaknade typ nyss.

Jag har inte druckit alkohol på jag vet inte hur länge. Det är superskönt! Inte varit ut på krogen heller, också jätteskönt o lägga pengarna på vettiga grejer. Tog nån öl på semestern bara, men det får man göra =) Köpte en låda öl i taxfreen förra veckan, men den har jag inte rört =D

O så har jag en ny telefon på G igen.





Här var vi förra veckan... Känns som att man längtar tillbax lite! Tropical Beach...
Haha, en dag kom det nå araber o bjöd på vin på stranden... Kom o tänka på det nu. 
Sen fick vi en present också. En porrtidning på spanska... Shittaaaa =) 
Tropical beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0