Fick en...

... ganska knäpp kommentar igår. Satt o diskuterade lite med en kille jag är ytligt bekant med sen tidigare. Fick kommentaren; Sätt 200 bögar på en öde ö, och 200 normaaala straighta på en annan öde ö. Vilka överlever tror du? Ja just det!? (Med triumf i blick) Förstår du nu varför det är fel att vara homosexuell?

Hallå, det är 2008! Snälla konservativa gubbjävel... Hur troligt är det att man ställs inför ett sånt ultimatum?!


Jag talade iallafall om för killen att han antagligen är bög själv, och att han borde slappna av lite i attityden. Folk kommer inte hata dig för att du tar steget ut ur garderoben, sa jag o brände av ett riktigt tillgjort leende. Han blev mycket förolämpad... =)
Och ja, han ångrade sig nog att han ens tog upp diskussionen med mig.

Kommentarer
Postat av: Gustaw

Att man äns orkar ha en sån diskussion.

2008-08-24 @ 12:59:44
URL: http://garf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0