Oh!

Idag kom jag över ett klipp på youtube med tatu ifall någon fortfarande minns dom... Detta påminner mig om en händelse för måååånga år sedan när jag hade ett ärende i kyrkan (Haha, ja, det är sant, har dock inte en aning om vad jag gjorde där.) Kommer så väl ihåg att det satt två inskränkta kyrkkärringar på bänken bakom och förfasade sig över dessa två ryska flatbrudar!
De pratade länge o väl om vilken synd de där två begick som motsatte sig Guds vilja. Ett rätt roligt minne idag.

Idag har vi varit hemma hos Jessica o Alicia, bjöd in oss själva på mat, perfekt. Imorgon åker pälshögen till Hagmurn o blir borta hela helgen. Vi jobbar ju ändå, så det är ju superkul för honom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0