Sandvikenhus!

Herre min jävla skapare.
Häromdan följde jag med kusinen till Sandvikenhus kontor för att hon skulle välja tapeter. Då såg jag gubben som man felanmäler saker i lägenheten till.
Jag bestämde mig för att gnälla lite om att våran lägenhet förfaller, samt att vi hade isbjörnar inomhus (ca 16 grader varmt).
Gick fram till honom o frågade om det gick bra att felanmäla på plats, fick ett otrevligt svar att Neeej, du får ringa. Går ut utanför lokalen, tar upp telefonen och ringer.
Han svarar: Sandvikenhus, det är P.
Jag: Nämen heeeeeeeeeeejsan. Jag pratade med dig för ungefär en halv minut sedan angående felanmälning.

Va?! Allvarligt talat?! Tror jag smäller av. Man kan inte få hjälp när man befinner sig i samma lokal som gubbfan, men däremot kan man genom att gå ut utanför lokalen o ringa göra honom till en alldeles utmärkt trevlig och hjälpsam man.
Skärpning för fan.

Nu jobb. Torsdag outlandish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0