Beautiful blogger award!

Har tydligen blivit nominerad av Sanna =) Detta innebär att man ska berätta sju saker om sig själv som folk förhoppningsvis inte redan vet. Sedan ska man även nominera sju personer till och eftersom jag har idétorka så blir det bara Sophie o kusinerna Anna o Jenny. O inte vet jag hur man länkar i inläggen heller. O Sen tycker jag givetvis att andra kan sno den också! Faktiskt rätt kul o läsa.






1. När jag hämtade Filip så skulle han, om kenneln fått bestämma, heta Figaro. Pinsamt.
2. Något jag aldrig skulle stoppa i käften är falukorv i ugn. Krääääk. Däremot skulle jag kunna leva resten av mitt liv på fiskbullar.
3. På två år har jag haft 9 olika mobiltelefoner av den enkla anledningen att jag tröttnar på dem direkt.
4. När jag var liten hade jag ett marsvin i storlek övergödd dvärgtax
5. Jag kan inte rapa. Har aldrig kunnat. Kommer aldrig lära mig heller.
6. Jag är oduglig på matte. Är talet som ska räknas högre än 2+5 så blir det ett uppdrag för miniräknaren.
7. Jag avskyr att diska av hela mitt hjärta. Detta innebär att jag o Linda allt som oftast äter på papperstallrikar o dricker ur plastmuggar hemma. Ber varje dag till uppfinnarguden om papperskastruller o engångsstekpannor. Och nej, jag röstade inte på miljöpartiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0