Blä!

Jag funderar över mycket. Men just idag tänker jag ägna lite tid åt att spy galla över osmakligt skrivna texter.
För det första; Varför skriver man i helt offentliga sammanhang och berättar hur ens mage reagerar när man äter olika saker? Dessutom förklarar vi utförligt, med detaljer! Och varför berättar man om mindre angenäma i-lands-åkommor, som får läsaren att vilja halvdö och emigrera och önska för allt i livet att man aldrig öppnat sidan. Jag kräks...
Att man dessutom skriver som tre och en halv kråka med svårskrivligheter tycks det inte finnas några regler för.

I varje fall håller vi på att tokstäda som de idioter vi faktiskt är. Jag har gjort ren tvättmaskinen med diverse verktyg, till exempel tops och tandpetare.
Lägenheten minskar till storlek banankartong och vi har även hunnit med att röja förråd och uteplats, samt beundrat vår nya totalrustade lägenhet.

Och nej, det är ingen bebis på gång! Än... ;)

Gnägg!



Kommentarer
Postat av: En modells liv

2009-12-12 @ 10:15:33
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: En modells liv

söt vovve :)

2009-12-12 @ 10:15:40
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0