Kul att bo i storstaden...

Jag o Lady har inte varit ut på krogen på över en månad.
Ikväll sitter vi hemma och kollar på sommarkrysset och tvättar. Vi är 22 o 30.

Idag köpte jag ett par skitsnygga vita Tigerjeans. Dom satt ju perfekt tänkte jag innan jag kollade storleken. två, TVÅ storlekar större än dom jag köpte sist. Har ju gått upp nästan 10 kilo så det kanske inte är så konstigt. Får ju för fan bryta mig in i de gamla brallorna... Det känns jättebra, verkligen. Jättebraaa.

Kul sommar har vi också. Varm o solig.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det va ju 10 behövande kilo isåfall ;p 10 kilo mindre och du skulle ju knappt synas!!

2009-06-14 @ 18:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0