Oj oj daaa

Nu sitter jag o äter sushi (med pinnar, tänka sig) o har nyss varit o hämtat ett flak Carlsberg. Mm...
Hade begravning idag o har som sagt en till imorgon. Skönt o jobba faktiskt... Kanske lite lagom deppigt med begravning men vad fan, nån måste ju göra det också!




Min mor svängde loss ordentligt med Owe Thörnqvists gamsla slagdänga idag...
Lägg på ett par riktigt illalåtande noter till den här texten o försök föreställa er:


Jag heter Sotar-Torsten
bor i en skorsten
Rakan, viskan och borsten
och Torsten på skorsten
brukar ramla ner i stugorna
och få kaffe utav frugorna
och då tackar jag med:
Wham-a-dam-bam-skid-de-ly-boom-boom

Fy faan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0