Operating system

Lyssna nu på detta. Helt otroligt. Jag har lyckats bytt hårddisk i laptopen, omformaterat den, samt installerat ett nytt operativsystem på den. Jag! Helt utan hjälp. Ska ta ett jobb som dataingenjör.
 
Som om inte det vore action nog så väntar jag på kvällsdosen av Law n order innan det är dags för sängen.
I vanlig ordning somnas det väl på soffan o trippas in till tant Stridh tio minuter innan hon ska upp o knega. Det är kärlek det =)





Häromdan när jag o kusinen var ute på morronpromenixen så hittade vi en tipsrunda...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du klarade det inte va? ;-)

2010-05-20 @ 19:49:55
Postat av: sophie

Lovar att det var INVANDRAR LINJEN PÅ B-SKOLAN...

Som hade lite skoj på EN av ALLA sina svenskalektioner!

2010-05-26 @ 23:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0