Ny bil =D

Nu har jag äntligen köpt ny bil, ska förpassa Peggan vidare till annan ägare. Inköpet blev en Ford Focus kombi, vit av årsmodell -00, så nu har jag nyare bil än Linda o det ska hon få höra ;)

Sen har Linda spillt målarfärg på sina braller, varpå jag kom med den briljanta idén att dutta bort det med lacknafta. Varpå hon kom på den briljanta idén att kasta in brallerna tillsammans med en massa andra kläder i tvättmaskinen efter lacknaftningen. Varpå alla kläder som befann sig i maskinen fick för sig att stinka lacknafta i hela lägenheten =(

Nu ska jag söööva som en gris o imorgon ska jag jobba. Men innan det ska jag hinna tvätta o städa fårrden+peggan, fixa försäkring o inhandla några nya deckare eftersom jag har läst alla jag har.


Klicka för att se nästa bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0