Länge sen...

... man skrev här. Orkar knappt peta på datorn när det är sånt här fint väder =) Syns på kroppen kan jag säga, för som vanligt blir jag brun som en tomat.

På kvällskvisten drog jag o Lady till mamsen som knappt kan gå, käkade lite o åkte o handlade åt henne o oss själva. Sen när vi kom hem svängde jag ihop en sallad med matvete, bladspenat, bönor och grillad kyckling. O så en caesardressing till. Nästan nyttigt iallafall.

Varför ser alla saker från tv-shop så bra ut? Jag får lust att köpa allting... Bra säljare kanske. Såna där som skulle kunna sälja en påse gråsten till dig utan att du skulle fundera.


Kastar in lite bilder från midsommarhelgen


Vi tog båten... Wrooom...



... till Årsunda och strandbaden. Tjockt med fyllon, fast det syns inte på den här bilden =)


Nattbild =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0