Blåsut, blås in...

Jobbat klart för veckan då =) Imorgon har jag bara möte mellan 9-12 på Odenplan, så det är ju samma tunnelbanelinje som Blåsut där jag bor. Slippa ut o snurra i idiottrafiken.



Pratade med min vän Polis-Jenny alldeles nyss. Frågade om det var något action på jobbet. Hon berättade att de hade hittat lite döingar o våldtäktsmän. En snubbe som hade brunnit upp bland annat. 
Det mesta action som händer på mitt jobb är att man cuttar sönder fingrarna när man filear anklår... Snacka skillnad på jobb o jobb.

Jag o min lady har strosat runt på söder nu på kvällen, det var supermys =) Hon fick lyssna på mitt tjat; "där har jag ätit hamburgare, där har jag ätit sushi, där har jag ätit sushi..."

Sen gick vi på grekisk restaurang o käkade innan vi tog tunnelbanan hem. Givetvis ser vi Sandvikenbor på restaurangen. Jag kommer inte undan dom.

Nu är det Knutbyfreaksen på tv, kan bli spännande =)

Kommentarer
Postat av: Catrin

hahah !! Blåsut... Det tyckte mina barn var jätte kul när de var små ;)



gillar din blogg

Önskar dig och de dina en skön helg

2009-02-14 @ 14:45:22
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0