MORR!

Jaha, som vanligt har jag en sur åsikt. Denna gång om min nya dator som jag hade bestämt mig för att bli jättenöjd med. Det har jag lagt ner. När man skriver så hoppar den över vissa bokstäver så att man får gå tillbax o ändra. EXTREMT irriterande. Jag blir nästan galen. Galnare. Eller så hoppar den över mellanslag. Eller så skriver den dubbla bokstäver. Och vareviga jävla gång som jag startar min webläsare så låser sig hela datorn och man måste starta om internet. GAAAAH! Elgiganten kan förvänta sig en mycket missnöjd flatfia imorgon.

PS. Faktiskt så jag har korrigerat detta inlägg. Den hoppade över 26 bokstäver, skrev dubbelt 4 gånger och missade mellanslag 11. Tack, hej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Utan dator, inget internet,inget bloggande,tråkigt.

Puss på dig goding.

2011-01-18 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0