Fredag!

Idag har jag varit ute på puls-promenix. Sträckan som i vanliga fall tar ca en halvtimme tog det dubbla o jag o hunden plumsade med snö upp till knäna. Sen var jag ute o skottade fram bilen och ytterdörren med en minimal jävla plastspade eftersom något rikspucko har snott våran stora skyffel. När jag skottade fram bilen kastade jag över allting på grannparkeringen. Varför inte, liksom. Känner inte att jag är skyldig honom nåt.
Sandvikenhustjejen tyckte tydligen inte att det dög med min ingångsskottning eftersom hon tio minuter senare skottade om alltihopa =D

Sen ska jag åka o jobba litegranna! Kommer nog inte vara många själar där idag inte med tanke på väglaget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0