Att städa eller inte städa...

... det är frågan!
Har jobbat hela helgen, så det känns ju inte sådär skitkul o ta tag i städningen det första man gör. Nä, ska nog ta o låta lägenheten förfalla helt och hållet, så kanske den börjar städa sig själv?!

Annars har jag väl en ganska fullproppad vecka som vanligt. Filip matvägrar och är så jävla jobbig för tillfället att jag utan problem skulle kunna packa ihop honom o skicka på första bästa plan till grönland eller nåt.

Och igår på jobbet var det en familj som beställde mat och jag skulle ta betalt. Summan blev 66 kronor. Min hatsumma att säga eftersom jag läspar värre än en femåring. Vad tror ni ungen i familjen säger när jag har uttalat denna summa? Jo, han härmade mig som en liten jävla papegoja med överdrivna talsvårigheter.

SUCK! Semester igen, tack.

Kommentarer
Postat av: a

Jag har aldrig märkt att du läspar?!

Men vad är det med Filip? Sjuk? :(

2010-11-14 @ 20:17:33
URL: http://isablund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0