Filip 3 år + Käftis

Idag fyller lilla Filip 3 år =) Shittans vad tiden har gått fort. Tyckte inte det var länge sen som han var en liten nallebjörnsbebis.

En annan liten incident idag var ju att jag skulle ta mitt årliga besök hos käftis. Denna gång var det inte livsfarlige Mr. H. Utan lika livsfarlige Mr. N som skulle botanisera bland gaddarna. Rullar dit i Peggan, lägger mig o gapar stort. "Du har hål i en tand" "I helvete, jag har aldrig haft ett endaste litet hål." "Joo-o då, jag ser här att det är hål" "Jaha, ja, gör vad du måste. Men är du riktigt säker?" "Absolut. Vill du ha bedövning?" "Joo..." Pang. En spruta. Pang, andra sprutan. Borr borr... "Nämen! Oj. Det var visst inget hål"
Suck.
Där låg jag, bedövad, borrad och lagad helt i onödan. Tack för kaffet. Hej då.



Filip, Soty, Freja o Iza på snygg rad framför godisguden Linda =)



Vart lägger man sig o sover om man är en rätt stor hund och bor i en lägenhet på 75 kvm? Jo givetvis där det är så trångt som möjligt. Till exempel mellan säng och vägg.



Kommentarer
Postat av: Marre

Grattis Filip! :) pussa han på nosen från mig ^^

2010-06-23 @ 09:43:43
Postat av: Anonym

Såklart =)

2010-06-23 @ 09:50:15
Postat av: Jenny

Grattis Filip!!:)

2010-06-23 @ 18:56:40
URL: http://katiinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0