Snarksnack...

Då har det hänt igen då. Linda satte igång med världens babbel inatt o jag garvade ihjäl mig som vanligt.

L: FILIP! Nej, kom här! Loossss! Sluta!
Hunden som låg på golvet och sov, såg ut som ett pälsbeklätt frågetecken och fattade nog inte alls varför han fick en utskällning. Jag garvade ihjäl mig, Linda vaknar o fattar att hon pratar i sömnen. Det gick några minuter...
L: Dom är inte slut.
J: Va?
L: Räkorna. Men mata inte Filip med dom. Dom ser konstiga ut.
J: ???
L: Ja, men du var ju också med. I köööket! (skitsur) Du lyssnar aldrig på vad jag säger så jag måste skälla lite på dig. Gud vad jag är torr i halsen.
J: Usch då.
L: JA, jag är torr i halsen på grund av onödigt tjafs. Mummel mummel.
J: Vad sa du?
L: Va?
J: Ja, du sa nåt.
L: Ja. HOPPLA! sa jag. Kolla vad klockan är.
J: Tolv, ska du gå upp redan?
L: Nej, jag tänker vänta till den 28:e. ZzzZZZzzzzZZzzz

Idag blir det jobba 13-20.30. Men först finns det en miljon grejer som ska göras! Dags man sätter igång kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0